האקדמיה לקעקועים ופירסינג בצפון

מלאו פרטים אישיים, וניצור אתכם קשר בהקדם, לייעוץ והרשמה לקורסי קעקועים ופירסינג:

לימוד קעקועים וקורס פירסינג בהתאמה אישית

קורס קעקועים מקיף

קורס הקעקועים באנגרי וולף הינו המקצועי והמקיף ביותר בצפון אשר כולל ידע תיאורטי נרחב ושעות התנסות מעשית רבות על עור מדומה ועל מודליסטים. הקורס כולל לימוד של מגוון סגנונות קעקועים וולווי מקצועי במהלך הקורס וגם לאחרי סיומו.

קורס קעקועים מקוצר

קורס מותאם למתחילים המעוניינים להשתלב בתחום הקעקועים באופן מהיר. הקורס מקנה ידע תיאורטי נדרש, ובעיקר התנסות על עור מדומה ועל מודליסטים. להתמחות מקוצרת בסגנון קעקועי קוים, כיתוב, גרפי וטכניקת הצללה פשוטה. ידע

קורס קעקועים מתקדם

הקורס מתאים למקעקעים מתחילים הרוצים להגדיל את היכולת והמקצועיות שלהם. הקורס כולל התמחות בטכניקות ובסגנונות קעקועים מתקדמים: ראליזם, גיאומטרי , דוט וורק, צבעין ועוד. בקורס כל מקעקע משדרג את תיק העבודות שלו עם הרבה התנסות מעשית עם מודליסטים.

קורס פירסינג

קורס הפירסינג, והמקיף ביותר באזור הצפון. הקורס כולל ידע תיאורטי נרחב, לימוד כל סוגי הפירסינג ושעות התנסות מעשית על איברים מסיליקון ועל מודליסטים. במהלך הקורס התלמידים מקבלים מגוון כלים להצלחה בעולם הפירסינג ולווי מקצועי במהלך הקורס וגם אחרי סיומו.

קורס קעקועים באקדמיה ללימודי לקעקועים בצפון המכללה היחידה ללימודי קעקועים באזור חיפה והקריות

יש לכם ראש אמנותי? חולמים ללמוד לקעקע? הגעתם למקום הנכון, צוות המומחים של האקדמיה ללימודי קעקועים בצפון, מציג קורס לימודי קעקועים מקצועי ואיכותי. בואו להיות מקעקעי העתיד בצפון.

במכללה קורסים ללימודי קעקועים מקיפים ומקצועיים אשר מלווים על ידי מקעקעים מובילים וותיקים בתחום. הקורסים מתקיימים בסטודיו בעל רישוי עסק ובפיקוח של משרד הבריאות. הלימודים מתקיימים בקבוצות קטנות של עד 8 תלמידים בסביבת לימודים נעימה, נוחה וכזאת שנותנת השראה אמנותית תוך מתן יחס אישי ומותאם לכל תלמיד ותלמיד.

לרשותכם מגוון תוכנים לימוד למתחילים ומתקדמים בהתאמה אישית – גם בשעות הלימוד (בוקר או אחר הצהריים) וגם בסגנון ההתמחות שתרצו.

באפשרותכם ללמוד :
1. קורס קעקועים מלא הכולל מגוון סגנונות קעקועים, התנסות מעשית על עור מדומה ועל מודליסטים.
2. קורס קעקועים מקוצר – קורס אשר מתמקד בסגנון הקווי, הצללות פשוטות והרבה התנסות מעשית על עור מדומה מסיליקון וגם התמחות קצרה על מודליסטים.
3. קורס קעקועים למתקדמים – התמחות והתנסות בפיקוח מקעקע ותיק ומנוסה בהתאם להתמחות שתרצו. כגון: ראליזם, צבע, גיאוטרי, דוט וורק ועוד..

בתחילת הקורס תלמדו את התיאורה של תחום הקעקועים, כאשר רוב הקורס מתרכז בפרקטיקה ובהתנסות רבה על עור מדומה מסילקון.
נאדיה, המאסטרית הראשית שלנו תדריך אתכם כיצד לבצע טכניקות בסיסיות, כמו איך להעביר קו ואיך לעשות הצללה, ולאט לאט תעלו ברמה ותגעו בטכניקות יותר מורכבות.

בנוסף לזה נעביר סדנאות "מאסטר קלאס" שבהם נאדיה תקעקע ואתם תראו את הכל מקרוב כמו שלא ראיתם לפני כן , ניכנס לעובי הקורה ממש. תוכלו לראות את נאדיה בפעולה ולקבל הסבר על כל שלב וטכניקה בביצוע הקעקוע. 

בסיום הקורס, יתחיל שלב ההתנסות האמיתי, בו תוכלו לבצע קעקועים על עור אמיתי בפיקוח המורים שלנו. מספר הקעקועים על מודליסטים משתנה בהתאם לקורס הנבחר ובהתאם לכל תלמיד וקצב ההתקדמות שלו. 

חשוב לנו באקדמיה ללימודי קעקועים בצפון, שתצאו מפה מקעקעים עם טאץ וסגנון אישי ולא רק מקעקעים. אנחנו רוצים שיהיה משהו שיהפוך אתכם לייחודיים ויבדיל אתכם מאחרים, ואנחנו נעשה את כל המאמצים שלנו כדי להוציא מכם את המירב והמיטב.

חשוב לנו שתדעו שהליווי שלנו לא נגמר בסוף הקורס, ונהיה זמינים לכם בכל זמן כל עוד תצטרכו את עזרתנו. בנוסף, בסיום הקורס תוכלו להישאר לעבוד בסטודיו יחד עם נאדיה המורה ושאר המקעקעים שלנו, בשיטת "השכרת עמדה". כך תוכלו להשתלב בעולם הקעקועים בקלות, לעבוד בתחום, תוך המשך ליווי וייעוץ שלנו.

ציוד:
בתחילת הקורס תקבלו:
1. מכונת קעקועים אלחוטית מתקדמת ממותג ציוד קעקועים מוביל.
2. ציוד נדרש בשיעורי הפרקטיקה.

* תוכלו לבדוק מולנו באופן ישיר מסלולי לימוד נוספים והתמחויות.

הדרך להיות מקעקעים היא לא קצרה אך היא מהנה ביותר
למידע, פרטים נוספים ומענה על כל שאלה שיש לכם בנושא, אתם מוזמנים לפנות אליו וצוות המומחים שלנו ישמח לעמוד לשירותכם .